Nuorten hirvijahti
Hirvijahtia Kannonkoskella Lakomäessä

Hirvijahti

Kannonkoskella, 25.11–27.11.2022 (voi myös saapua vasta 26.11. aamulla) Mukaan mahtuu 10 nuorta.

Tilaisuus on tarkoitettu kaikille metsästyskortin suorittaneille nuorille (16–29-v.) jotka ovat suorittaneet hyväksytysti hirvikoeammuntamerkin ja se on voimassa.

Metsästäjäliitto kustantaa ruokailut ja majoituksen (hirvijahti), osallistujat vastaavat kuljetuksista itse. Alaikäisten osalta voidaan katsoa, onko mahdollista saada kyyti joltain muuta osallistujalta.

Varmistathan, että tarvittavat luvat ovat voimassa. Mikäli jahtiin tulee nuori, jolla ei ole lupia, ole erikseen yhteydessä.

Ilmoittautumiset minulle sähköpostilla hirvijahtiin viimeistään 15.11.2022.

Ilmoittautuessa kerro nimi, ikäsi sekä metsästyskokemuksesi. Kerro myös, haluatko passiin mukaan kokeneen metsästäjän.

Heikki Taskinen

Toiminnanjohtaja, Riistamestari